7 Kasım 2012 Çarşamba

Lila Kutu "Ekim" ve Missha Perfect Cover BB Cream

Geçen ayın kutusu fena değildi. Missha bb cream aslında tek başına kutuyu süper yapmaya yetiyordu ama yine de genele bakıp değerlendirmek değil mi?
Rebul'un kolonyalarını ben hiç beğenmedim. Bütün kokuların içinde beni inanılmaz rahatsız eden acı bir nota var. Yasemin kokusuna bayılırım ama Rebul kolonya, hayır.

Moschino parfüm de bana göre değildi. Çoooook fazla genç bir koku.

Rare Blossom kremini denemedim, saç besleyicisini denedim ama henüz 2 kere kullandım ve verilen deneme boyunun yarısı bitti. Henüz bir farkını görmediim için birşey söyleyemeyeceğim.

BB kremleri çok merak ediyordum ama uzak doğu markaları dışındakiler bb cream niyetine renkli nemlendirici çıkarıp durdular. Bir de dedikodular vs. çıkınca denemeye fırsatım olmadı.
İyi ki Lila kutu varmış. Missha BB Cream tek kelimeyle süper.

21 numaralıı rengi ölü rengindeki cildime tam uydu. Kapatıcılığı benim için yeterli. Fotoğraf koyamıyorum çünkü cildimde pek sorun olmadığı için fotoğraflarda da belli olmuyor. Ürünü kullanınca yüzüm temizlenmiş görünüyor. Daha temiz ve aydınlık. Bence orta seviye bir kapatıcılığa sahip.

Yapısı hafif ve tam anlamıyla doğal bir görünüm sağlıyor.
Üzerine Stila tık tık pudramı (bu pudra da uzak doğu pazarı için üretilmiş.)uygulayarak kullanıyorum. İşe giderken üşenmiyorum, sürüyorum. O kadar sevdim yani :)

Lila kutuya üye olmak için HOP HOP


Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails