28 Ocak 2014 Salı

İndirimin Talihsizi Ben - BBW, Sephora, Avon

O kadar kozmetik indiriminde bir ben mi böyle renkli renkli, eğlenceli bir şeyler bulamadım yahuuu!!! :p Ben de kozmetikte birşeyler bulamayınca kendimi H&M'in yeni sezonuna, Gap, Aldo, Forever New, Koton indirimlerine vurdum. Kardeşimi de kendimle birlikte sürükleyip bu harcama isteğine onu da kattım. :p Şaka bir yana ihtiyaç dahilince güzelce eksiklerimi kapattım. Çalışma hayatı getirdiği gibi eskittikleri için götürüyor da :)



Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails