5 Eylül 2013 Perşembe

Lens Temizliğiniz Daha Derin Olsun

Bu icatla beni amcam tanıştırdı. Kullanmaya başladığımdan beri normal lens solüsyonu kullanmadım.

Kendine özel bir saklama kabı var. Solüsyon, kabın içindeki madde ile birleşince etkileşime girip lenslerinizi temizlemeye başlıyor. Minik minik bloncuklar çıkartmaya başlıyor ki çok eğlenceli :)

Ben akşamları lenslerimi saklama kabına koyuyorum ve sabaha kadar temizlenmiş oluyor. Min. 6 saat kabın içinde kalmak zorundalar. Öncesinde çıkarıp kullanmaya kalkarsanız gözleriniz inanılmaz bir şekilde yanabilir. Ben denemedim ama tavsiye de etmiyorum.

Göz kuruluğum olduğu için lenslerimin çok iyi temizlenmesi gerekiyor. Bu solüsyon da benm için daha konforlu bir kullanım sağlıyor.

Ben her zamanki gibi Lens Market'ten aldım. Fiyatı 32,90 lira.


3 yorum:

Unknown dedi ki...

Aaa hiç duymamıştım ben bunu :)

Lame ve Dore dedi ki...

yıllardır lens kullanırım bende duymamıştım, illaki bu solüsyonla mı kullanılması gerekiyor? ben opti free den vazgeçemiyorumda, göz kuruluğuma en iyi o geliyor sanki...sevgiler..

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

bir gereklilik yok. sadece inanılmaz iyi temizlik yapıyor. İstersen arada bunu kullanıp, diğer günler normal solüsyon da kullanabilirsin. Ben sadece bunu kullanıyorum. Ben de opt free kullanıyordum. Son 1 senedir bu tarz solüsyonlara geçtim. :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails