26 Mayıs 2013 Pazar

Ağız Bakım Mimi

Mimleneli yıllar oldu, ben ancak yazabiliyorum. Halbu ki tam benlik bir mim :)

Bir makyaj blogu yazarı işte 'ye teşekkür edyorum ve diş-ağız bakımı için neler kullandığıma geçiyorum.


Senelerdir, sanırım 15 yıldır diç fırçası olarak sadece Oral-B kullanıyorum. "Pulsar" modeli çıktığından beri "pulsar" "3D-white" çeşidi çıkınca onu da denemek istedim ancak henüz bir farkını gördüm desem yalan olur.

Gargara olaraktek bir tercihim yok. Fiyat-kalite ortalamasını tutturan her markayı alıyroum. Şu sıralar Oral-B'nin vardı elimde. Bunu da 2. kez kullanışım. Watson's lardaki "Beauty Formulas-extra strenght" gargarasını çok kullanıyordum ama son zamanlardaki kalitesi farklı.

Diş ipim ABD alışverişlerimden kalma. yassı, kalın ve yumuşak. Böylece diş etlerinz kanamıyor. Zamanında çokça alınca henüz buralardan alma ihtyacım olmadı. Olursa bu tarz var mıdır, varsa hangi markalarda vardır bilemiyorum.

Ben de Kozmetik Dosyasını mimliyorum. Haydi bakalım :D

3 yorum:

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Efem mim için teşekkür ediyorum en kısa zamanda yapıciym inşallah:)

Adsız dedi ki...

Blogunu severek takip ediyorum çok güzel:* zuhalvarol.com ben de beklerim:)

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim yaptığın için :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails