6 Mart 2013 Çarşamba

Yves Saint Laurent "Rouge Volupte" 29

Sephora'dan %10 black kart indirimim varken alıverdim kendisini. Tam hatırlamıyorum ama 70 civarı bir fiyata geldi.

Meyveli ama çok hafif br kokusu var. Bir süre sonra tamamen kayboluyor.
Sürümü yumuşacık ama aynı oranda nemlendirici değil.
Altına bir dudak nemlendiricisi ile mükemmel oluyor.
Kalıcılığı oldukça iyi. Yemek yedikten sonra bile hafif de olsa kalıyor.
Bendeki rengi sıcak ne de soğuk tonlu diyebilirim ama sıcak tona daha yakın.

Hayatımın rengi diyorum ve o mükemmel pembe ruju arıyorsanız ahan da orada durun işte o bu! :p

4 yorum:

sebnemsblog dedi ki...

Herşeyden önce kutusu çok tatlı rengi de tabi çok çok güzel ben çok sevdim doğrusu:)

Takipleşmek dileğiyle bana da beklerim:)
www.alisverismakyaj.blogspot.com

SihirliGünlük dedi ki...

gerçektende çok hoşmuş..

nily21 dedi ki...

markası YSL olur da o ruj kötü olur mu..Özellikle rujlarına bayılıyorum..çok pembe insanı değilim ama çok güzelmiş gerçekten :)

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Sıcak tonlu pembeleri çok seviyorum.Buda çok güzelmiş.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails