2 Temmuz 2012 Pazartesi

Flormar Tekli Far ve Diamond Terracotta Far

Söze nasıl başlamalıyım bilmiyorum. Bu aralar ne konuşabiliyor ne de yazabiliyorum. Ha diyeceksiniz zaten yazabiliyormuydun? Yazıp yayınlıyordum. :p Yani i.imden geldiği gibi... neyse...

Efenim, aşağıda gördüğünüz farlardan soldaki yumuşacık, toz toz olmayan, pigmenti yoğun bir far. Numarası 323

Sağdaki ise "diamonds teracotta far" olarak geçiyor ve numarası D07.  Islak kullanılması gereken bir far ve çok hafif ıslatılması yeterli. O zaman yağ gibi kayıyor.

Söyleyecek fazla sözüm yok. Odukça iyi.

Online satın almak isteyenler iuraya ışınlanabilir: KOZMODA


 

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Iki renkte harika görünüyor! : )

Unknown dedi ki...

terracottanın rengine bayıldım güle güle kullan cnm

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

renkli far kullanmayan biri olsamda diamonds teracotta far'ın rengine bayıldım...iyi günlerde kullan tatlım..

Unknown dedi ki...

ben de pek renkli far kullanamıyorum ama böyle renkler gördüğümde de almak istiyorum aslında :)

http://www.lookbookunlimited.com/

cecilia dedi ki...

çok hoşlar, yapıları da renkleri kadar iyi görünüyor, arada canlı renkler kullanmak lazım, bi ara her renk farım olsun derdindeydim :)

guzelliknehri dedi ki...

Terracottanın rengi çok güzelmiş, güle güle kullan :)

http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails