27 Eylül 2010 Pazartesi

New York Fashion Week'ten Gözüme Takılanlar

Bu güzel zamanda orada olup ta hiç bir etkinliğine katılmamak hatta  doğru düzgün bir fotoğraf çekememek gibi birşey yaptım. Biliyorum. Hatta içinizden bana söylenenler de var ama tek başınıza değilseniz tek karar veren de siz olamıyorsunuz ve benim makyaj hastalığımdan bıkan ailemin dikkatini daha fazla üzerime çekmemek için de Fashion Night Out'tan da nasibimi alamadım. Aslında çok fazla kalabalık ve insanı çileden çıkaran bir yoğunluk olunca ne ben bulaşmak istedim ne de ailemi peşimden sürüklemek.

Zaman nasıl geçti bilmiyorum ama ha girdim girerim derken Mac'ten alışveriş yapamadan ve Sephora'dan da planladıklarımın hepsini alamadan geri döndüm. En iyisi orada bile internetten alışveriş çünkü mağazalarda herşey bulunmuyor ve birşey bulana kadar cadde cadde, sokak sokak tavaf ederken youlmuş ayaklarla da alışveriş yapılmıyor. Neyse akşamın kalabalığından uzak 5. Cadde'de vitrinlerini sana dönüştüren 2 yer:
BERGDORF GOODMAN
ve
PRADA

(resimlerin üzerine yıklayarak daha büyük görebilirsiniz)

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails