28 Haziran 2011 Salı

Lens İsteyen

Arkadaşlar benim gözümün numaraları düştü ve elimde:

1 kutu -3.5 numara miyop Air Optix Aqua (1 kutu içide 6 tane lens var.)
1 kutu -5.5 numara miyop Air Optix Aqua (1 kutu içinde 6 tane lens var.)

1 adet -3.5 numara miyop gri renk Fresh Look (tek göz için)
1 adet -5.5 numara miyop gri renk Fresh Look (tek göz için)

vardır. İki gözümün numarası farklı olduğu için numaraları böyle ve renkli olandan 1 tane var çünkü dediğim gibi gözlerim farklı. Yani 5.5 ve 3.5 numaradan 1 adet, çift değil.

Air Optix'ler ise kutu olarak hatta 1'er tanse yedekleri ile birlikte. Dediğim gibi gözlerimin numaraları farklı olunca böyle oluyor.

Hiçbiri kullanımamış ve apalı kutu içinde. Son kullanma tarihleri ise Aralık 2013...

Lenslerimi her zmanki gibi en ucuz ve en güvenilir yer olan lensmarket.com'dan aldım. CIKIT

Gördüğünüz gibi piyasadaki en düşük fiyatları 52.90TL.

  • Renkli lensleri isteyen olursa kargo ücretini ödemek  koşulu ile ücretsiz gönderebilirim. 
  • Diğer Air Opix'leri ise kutu başına 25TL-kargo bana ait.

PayPal ya da herhangi bir aracı site ile ödemeyi yapabilirsiniz. Aslında hiç satmak aklımda yoktu ama sırf ücretsiz diye ihtiyacı olmayan birine de gitsin istemiyorum. Dergilerimi gönderdikten sonra alan öğretmen hanım da hiç ses etmediği için bu tip konularda hassaslaştım.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Renklileri ben alabilirmiyim :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

tabii ki. ama bir gözün 3.5 diğeri 5.5 dimi? benim eski göz numaram böyleydi. lensler de öyle. uygunsa adresini bana mail at :)

Mel dedi ki...

b&l pure vision kullanıyorum ama son zamanlarda çok fazla acıtmaya başladı gözümü sanki daha çok havaya ihtiyacı varmış gibi geliyor bu Air optix aquaları denemek istiyordum sizin düşüneniz nedir acaba rahalatlar mı? göze batma yanma herhangi bir sıkıntı buğulanma makyaj sonrası filan nasıl? tavsiye eder misiniz acaba? bir de çapları 8.60 zaten dimi? o değişmiyor sanırım her lenste aynı pek fazla marka kullanmadım da bilemiyorum o yüzden mazur görün..velhasıl eğer yorumlarınız iyiyse bir kutu -3,5 olana talibim :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ben senelerce night&day kullandıktan sonra göz kuruluğum inanılmaz bir boyut alınca bunları kullanmaya başladım.hem yarı fiyatına hem de tekrar lens kullanmaya başlamıştım sayesinde. çapları 8.6 ve maalesef değişebiliyor. Güzel bir lens sadece 8.4 üretebiliyor. Ben kendilerinden memnunum. Yani o kadar methedilen bir çok lense göre çok daha iyi. :) Oksijen geçirgenliğinden de oldukça memnunum. İstiyorsan nasıl ödeme yapmak istediğinle birlikte bana mail at canım.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails