Bunu bizden önce firmaların okuması lazım ama hak getire. Gözleriniz dolar, duıygulanırsınız okurken resmen. Yok yok aşk kitabı değil! Pazarlama İletişimi kitabı. Pek sevgili MediaCat'ten çıkma. David Meerman Scott kitabı. Kitabın adı: Pazarlama İletişiminin Yeni Kuralları
Bilmiyorum neden firmalar modern pazarlama iletişimine önem vermiyorlar? Hepsi mi yaşlı başlı ve yeniliğe kapalı insanlar? Verdiklerini düşünenler neden internet iletişim kanallarını sadece ucuz reklam aracı olarak görüyor?
Gerçek olaylardan örnekleriyle çok güzel anlatmış yeni pazarlama iletişimi yollarını.
Argo olacak ama çok güzel lafı koymuş afedersiniz. OH BE!!!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Uyarı - Disclaimer
Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.
Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.
Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.
Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder