28 Şubat 2010 Pazar

Dermalogica ile Cildinizi Analiz Ettirin

Cumartesi günü Dermalogica'nın bir etkinliği vardı. HelloKitty ile de tanışmış oldum. İlk kez böyle bir etkinliğe katılmanın heyecanı ile saçmalamışsam ki genelde saçmalarım, kusuruma bakmayın :D

Ben ilk defa katıldığım için daha çok gözlemleyip ve markayı analiz edebildim sadece... Açıkçası markanın ülkemizdeki konumlandırılmasına, imajına ve hedef kitlesine dair bir bilgim yoktu. Sadece tavsiye üzerine güneş koruma kremini almıştım annem için. Cildi çok hassastır ve kızarıklıklar oluşur hemen. Hep vücut için olduğu gibi yüz için de güneş koruyucu olsaydı dediği zaman araştırıp bulmuştum bu kremi. Beni mi duydular ne 1 sene sonra her markanın yüz için güneş koruma kremleri çıkmaya başladı... (ben sene 2007 idi bu kremi ilk aldığım zaman) Duydum ki güneşten korunması gerektiğini ilk düşünen marka Dermalogica imiş. Gerçekten haklılar. Yani pazarlama adına bunu söylemiyorlar... :)

İnternet Üzerinden Pazarlama'nın önemini farkettikleri için teşekkür etmek istiyorum bir Pazarlama öğrencisi olarak... 2 yıldır televizyon izlemeyip tüm ödev,tez ve işlerini bilgisayar üzerinden halleden benim gibiler için ki benim gibilerin oranı hızla artıyor, tutundurma faaliyetlerinin teknolojiye bağımlı olarak hızla değiştiği şu günümüzde internet pazarlama en yararlı olanı kanımca...

Zamanımız bilgisayarda ve yollarda geçiyor. Yani bir diğer yok olmayacak reklam aracı da bilboardlar ancak orada da fecii bir kirlilik var. Banvit'in reklamları korkunçtu ve bir o kadar da Burger King'in... Kral sizsiniz ne demek? ve Kadından nasıl kral oluyor? Burger King için hiç bir şey demiyorum bile. Bu aralar  da Eti Tutku'nun korkunç reklamları bilboardları kirletiyor... Harcadığınız paraya yazık e markalar!!! Kötü reklamlardan bahsedersek zaten ben bu yazıyı tekrar Dermalogica'ya bağlayamam...

Cilt Analizi olarak 4 farklı sistemleri var. Kendileri bunları şu şekilde açıklıyor;

Doğru cilt bakım ürünlerini doğru şekilde kullanmak için: Skin BarSM
Dermalogica, müşterilerine, ciltlerinin yapısını keşfetme ortamı sunduğu Skin BarSM ile, ideal cilt sonuçlarına ulaşılabilmek için doğru ürünleri, doğru şekilde kullanmayı öğretmeyi hedefliyor.
Face Mapping® yüzün haritasını çıkarıyor
Dermalogica, Geleneksel Çin Yüz Tanımlaması ile Batı Cilt Analizini birleştirdiği Face Mapping® ile yüzün haritasını ortaya çıkarıyor. Face Mapping® ile yüz 14 zona ayrılıyor; cilt, aynı anda gözle ve elle dokunularak inceleniyor. Cilt bakım terapisti, bu adımda müşteriyi cildi hakkında bilgilendirirken, hangi ürünleri neden ve nasıl kullanması gerektiğini anlatıyor.

Terapist, Face Mapping® işlemini cilt analizine özel mercekli gözlükler ile gerçekleştiriyor. Bu şekilde, zonlara ayrılan yüz ve boyun, hem gözle hem de dokunarak analiz ediliyor. Kulaklar dahil her zon incelenirken, her zonda rastlanan bulgular yüz haritasına kaydediliyor. Face Mapping®’te görsel inceleme ile kızarıklık, sivilcelenme, siyah nokta, kılcal damar çatlamaları, lekelenmeler, yağlı veya kuru bölgeler, sertlik, cilt altında meydana gelen birikimler ve diğer gizli göstergeler açığa çıkarılıyor.

5 dakikada cilt analizi: Speed MappingSM
Face Mapping®’e ayıracak vaktiniz yoksa Speed MappingSM tam size göre...
Beş dakika gibi kısa bir zamanda gerçekleştirilen Dermalogica Speed MappingSM cilt analizi, yüz ve boyunda beş genel alana bakılarak uygulanıyor. Speed MappingSM, makyaj çıkarılmadan uygulanabileceği için hem zaman hem uygulama açısından avantaj sağlıyor. Speed MappingSM, Skin BarSM ve bakım odası dışında da gerçekleştirebiliyor.

20 dakika süren sonuç odaklı cilt bakımı: MicrozoneSM
Dermalogica’nın 20 dakika süren sonuç odaklı cilt bakımı MicroZoneSM ise, cildin ihtiyacına göre; canlandırıcı eksfoliasyon, gerginleştirici göz bakımı ve arındırıcı sivilce bakımlarından oluşuyor. MicroZoneSM Bakımlar, cildin sürekli takip edilmesini ve korunmasını sağlarken problemli bölgeler için de bakım sunuyor.
Dermalogica ürünlerinin farklı uygulamalarını ve alet kullanımını içeren MicroZoneSM Bakım’ın en belirgin özelliği kısa zamanda hedeflenen sonucu gerçekleştiriyor olması. Bu özelliği ile MicroZoneSM Bakımlar, özellikle zamanı kısıtlı olup, aylık bakımlarına ara vermeden devam ettirmek isteyenler tarafından tercih ediliyor. MicroZoneSM Bakım’ın bir diğer özelliği ise makyajın tamamen ciltten temizlenmesine, aylar öncesinden randevu almaya ve büyük bir bütçe ayırmaya gerek olmaması.
MicroZoneSM Bakım, yüzü 14 zona ayırarak analiz eden Face Mapping®’in bir sonraki adımında uygulanıyor.

Dermalogica markası;
  • Mucizeler yaratmaz; boş vaatlerde bulunmaz;
  • Etkin çözümler sunar.
  • Ciddidir ama medikal değildir;
  • Profesyoneldir ama sıkıcı değildir;
  • Öncüdür ama trendi değildir;
  • Sade ve basittir;
  • Önermesi kolaydır, karmaşık değildir;

Ürün yorumlarım ve toplantının nasıl geçtiği sonra... :)

Yüzünüz yukarıdaki gibi ayrı ayrı değerlendirilerek en uygun ürünler sunuluyor...

Cildinize özel mercekli gözlüklerle incelenerek ederek derinlemesine analiz yapılıyor...


1 yorum:

Sim dedi ki...

pfffff şehir dışındaydım, katılamadım :(
bir dahaki sefere artık..

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails